بررسی تخصصی
آموزش و ترفند
راهنمای خرید

بهترین تجربه باتری ساعت هوشمند با اسنپ دراگون Wear ۳۱۰۰

خوانندگان بلاگ فون می‌دانند که شرکت کوالکام از بهترین تولید کنندگان پردازنده همراه در جهان است و به‌تازگی جدیدترین تراشه این شرکت برای ساعت‌های هوشمند با نام اسنپ دراگون Wear ۳۱۰۰ معرفی شده است که قرار است بهترین تجربه باتری را برای کاربران به همراه بیاورد.

آیفون Xr، آخرین عضو خانواده جدید اپل

به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد تا خانواده آیفون را گسترش بدهد و خوانندگان عزیز بلاگ فون می‌توانند از این پس نام آیفون Xr را نیز به فهرست آیفون‌های دیگری که در لیست عرضه اپل قرار داشته‌اند اضافه کنند.

آیفون ۱۰ اس مکس سنگین‌ترین آیفون ۲۰۱۸ اپل خواهد بود

آیفون ۱۰ اس مکس نام یکی از آیفون‌های 2018 کمپانی اپل است. زمان زیادی تا برگزاری رویداد بزرگ اپل و معرفی محصولات آن باقی نمانده است اما اطلاعات این محصولات کم و بیش در حال انتشار در خبرگزاری‌های موثق است. با بلاگ فون همراه باشید. 

نسخه پیش‌خرید اکسپریا XZ۳ با نسخه رایگان بازی Call of Duty Black Ops ۴ عرضه خواهد شد

خوانندگان بلاگ فون در طول چند ماه گذشته اخبار فراوانی را درباره محصول پرچمدار شرکت سونی یعنی اکسپریا XZ۳ مطالعه کرده‌اید و به همین دلیل نیز امروز با خبری جذاب درباره نسخه پیش‌فروش این مدل به سراغ شما آمده‌ایم که نشان می‌دهند که نسخه رایگان بازی Call of Duty Black Ops ۴ بر روی این […]

رویداد بزرگ اپل و معرفی ساعت هوشمند اپل واچ ۴

ساعتی پیش کمپانی اپل میزبان خبرنگاران بسیاری در آمفی تئاتر استیو جابز در اپل پارک بود. طی این رویداد اپل به معرفی محصولات جنجالی خود پرداخت. با بلاگ فون همراه باشید.